Corona trainingen volwassenen

Corona trainingen volwassenen
11 mei 2020 Danny

Beste Thorianen,

Eindelijk kunnen we weer gebruik gaan maken van onze fijne trainingslocatie. De jeugd heeft de baan inmiddels ingewijd en de waterhindernis uitgebreid getest en goedgekeurd!

Nu is de beurt aan jullie en indien je nog niet aan deze nieuwe uitdaging toe bent is het ook mooi om te kijken hoe een ander deze hindernis neemt. Let ook op de nieuwe vlaggen in de waterhindernis, deze verklappen de naam van dit enorme obstakel.

Het Bestuur.

Informatie trainingen volwassenen vanaf 11 mei

Extra maatregelen voor de volwassenen ivm RIVM richtlijnen
Zoals gezegd mogen wij vanaf maandag 11 mei starten met al onze trainingen op ons THOR terrein. De trainingen op Deltion gaan nog niet van start.

Om de verspreiding van het virus in te perken hebben we maatregelen genomen om veilig te kunnen trainen. Wij verwachten van jou dat je je aan de regels van het RIVM houdt ter bescherming van jezelf en je medemens.

Als bestuur hebben wij een aantal extra afspraken gemaakt waar een ieder zich aan dient te houden:

  • De trainingen voor volwassenen zijn alleen toegankelijk voor de beginnende atleten die nog niet bevoegd zijn zelfstandig te trainen.
  • De wedstrijdgroep traint op het vaste moment volgens het trainingsrooster.
  • Wanneer jij in staat denkt te zijn om de test te doen blijf dan weg op de trainingstijden (ook de jeugdtrainingen) en kom op woensdag om 20:00 voor een extra testmoment om zelfstandig te kunnen trainen.
  • Heb jij de test gedaan om zelfstandig te mogen trainen en deze behaald, dan mag je alleen buiten de trainingstijden om op de baan. Je hebt hiervoor de code ontvangen en kan deze vanaf maandag weer gebruiken. Je kunt (buiten de trainingsuren om) trainen van zonsopgang tot zonsondergang. Ben je nog niet in staat om de test te doen, dan kun je meedoen met de trainingen voor volwassenen.
  • Ga je zelfstandig trainen: Ga nooit alleen, doe dit samen met iemand. Draag altijd je bandje die je hebt ontvangen om zelfstandig te trainen.
  • Volg de aangegeven looproutes naar de baan en van de baan.
  • Houd tijdens de training minimaal 1,5 meter afstand, vergroot deze afstand naar minimaal 5 meter tijdens het hardlopen.
  • Klimmen zal ook volgens éénrichting gaan, vanaf containers naar sloot.
  • We lopen tegen de klok in op het schelpenpad en de ronde op het oranje kunstgras (geen 8).
  • Voor de training de handen ontsmetten, na de training de handen ontsmetten. Ontsmettingsmiddel staat bij de ingang of bij de containers.
  • Geen speeksel op de handen.
  • Volg altijd de aanwijzingen van de trainers op.